luni, 17 octombrie 2011

"Sfarsitul unei etape"...finalizat

"Este foarte important si parca as vrea sa aman momentul in care aceasta etapa din viata mea se sfarseste...Motivul dorintei de amanare este frica - frica de nou, frica de responsabilitate, frica de durere. Apoi ma incurajez..."...cam asta scrisesem eu in ziua in care nu ma simteam prea ok si simteam ca ceva este in neregula cu mine, dar nu ma asteptam sa nasc, totusi.... Interesant este ca, desi simteam asa ceva atunci, acum, cand privesc in urma mea, realizez ca am depasit acele momente cu brio si am imbratisat schimbarea aceea cu mult drag!
Este adevarat, s-a sfarsit o etapa din viata mea cu care nu ma voi mai intalni, o etapa lipsita de miez! Acum timpul meu este plin, prea plin as indrazni sa spun, dar nu ma plang! Viata mea are un sens, cineva ma iubeste cu adevarat si are nevoie de mine! Este un sentiment nemaiintalnit si unic!!!!! Da, da, da!
E fain sa privesc acum in urma mea si sa imi amintesc de aceasta postare nefinalizata si sa o finalizez acum, astfel!

Va pup si multumesc pentru interes!


P.S. Scuze, deocamdata vorbesc despre ce ma intereseaza pe mine. Sper sa revin si cu ceva ce va poate interesa si pe voi (hihi). Oricum este un site pt prieteni si pe ei ii intereseeeeaaaaazaaaaaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu